Om munkorgarna

Lina om Täcken - vad är den bästa lösningen?:
Jag har både den från hööks och den andra! Den från hööks sitter jätte dåligt och dem får av sig den superlätt. Om din egen häst inte försöker få av sig den kommer garanterat de andra hästarna det :)
.
.
Jag har bestämt mig för att inte använda någon utav munkorgarna då jag inte känner att det känns rätt. Iallafall så länge som det är möjligt. Just nu verkar han sköta sig i hagen iallafall (ta i trä), vilket är en lättnad för mig. Jag tycker att det känns fel att ta på något som hindrar min häst från att gå och småplocka höstrån och annat från backen. Det känns så instängt om han ska gå och ha på sig något för munnen hela dagarna.
.
Bild från sommaren 2011, Cosmo & Robin.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0