Hur andra utifrån ser på saken

Ligger och tittar på Horsemanship startpaket, i det ingår det, rep, repgrimma och nh stick för 795 kr. Jag visar min pojken priset och han säger utan att tveka. ''Sjuhundranittiofem spänn, det där kan man ju typ göra på syslöjden helt själv, helt gratis'' hahah. Åh, jag ser typ hur ointressant och meningslöst det där ser ut från hans synvinkel. Hur han aldrig skulle lägga pengarna på ett rep, en grimma och ett nh stick. 
 
Ska iallafall titta runt lite mer för att kolla på mer repgrimmor och sånt. Men enligt mig är det här nytt, vet som inte om den grimman som kostar 700 spänn är bättre än den som kostar 200, haha. Får läsa mig till det helt enkelt. 
 
 

Kommentarer
Postat av: olivia

Startpaketet (från narurhasten.se?) är jättebra och i "högsta klass" eller vad man ska säga. Tror inte du blir missnöjd med det. Men ja, det är dyrt och jag förstår honom haha. Jag köpte bara 1 rep för 700kr och min familj bara gapade haha

2013-09-22 @ 13:03:28
URL: http://vivanolivia.blogg.se
Postat av: olivia

Startpaketet (från narurhasten.se?) är jättebra och i "högsta klass" eller vad man ska säga. Tror inte du blir missnöjd med det. Men ja, det är dyrt och jag förstår honom haha. Jag köpte bara 1 rep för 700kr och min familj bara gapade haha

2013-09-22 @ 13:05:56
URL: http://vivanolivia.blogg.se
Postat av: olivia

Startpaketet (från narurhasten.se?) är jättebra och i "högsta klass" eller vad man ska säga. Tror inte du blir missnöjd med det. Men ja, det är dyrt och jag förstår honom haha. Jag köpte bara 1 rep för 700kr och min familj bara gapade haha

Svar: Ja precis! Ne det tror inte jag heller, tänkte att jag kunde köpa det lite billigare nu, sen kanske köpa något dyrare efter ett tag! Haha, brukar vara så när dom själv inte är så insatta :)
Erika Lilja

2013-09-22 @ 13:07:40
URL: http://vivanolivia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0