Håll tummar & tår för oss nu.

4 veckor & 3 dagar har gått sedan Cosmo klev in i stallet på 3 ben. Med veterinärernas val har vi avvaktat med att förflytta honom till stationen för röntgen. Men imorgon är det dags, Veterinären kommer till stallet vid ett & då ska hon bedöma om hon vill att vi ska lasta och köra honom till stationen eller om vi ska avvakta ännu mer. Jag tror dock att vi kommer förflytta honom imorgon då han nu stödjer mer på benet och går på det mer. Men jag är orolig. Frågan är om jag ens kommer få någon sömn inatt eller om jag kommer ligga och fundera på hur vi ska göra allt. 
 
Håll tummarna för imorgon! 
 
 

Kommentarer
Postat av: olivia

Lycka till!!

Svar: Tack Olivia!!
Erika Lilja

2013-10-29 @ 07:39:29
URL: http://vivanolivia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0