Sadelprovning

Idag var dagen med stort D. Hade tid hos sadelprovaren Sonja kl 9 imorse. Tanken som snurrade i mitt huvud var "den ligger säkert helt värdelöst så jag måste prova ut en ny och sen köpa. Men vad fel jag hade. På papperet skrev hon att sadel låg "mycket bra". Och hon kände även igenom Cosmo och bara positivt, inte ont någonstans i musklerna.

Däremot så vart det omstoppning av sadeln så jag kommer upp två 2cm med mina sittben & genom det blir jag inte "baktung". Hon märkte också när hon öppnade upp sadeln att sadeln hade fått en smäll. Mycket möjligt blev sadeln sne när vi kraschade. Men hon fixade allt på 1h och hon tyckte det var bra att jag fick det fixat. Och det som är så bra är att Cosmo alltid har velat ställa sig åt höger och det är bara sadelns fel, så nu är det bara att prova rida med den och känna om jag känner någon skillnad!
.
Fick även beröm om hur fin och lugn han va. Hon trodde absolut inte att han bara va 5, kul att höra!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0