Konditionsträning

Nu är den omstoppade sadeln provad. Eftersom sadeln är omstoppad 2cm där mina rumpben brukar vara placerade så vart det en ganska stor skillnad, jag kände i början att jag nästan satt framåt lutade, men det är en vanesak, känns iallafall riktigt bra att ha en sadel som ligger perfekt på Cosmo.
.
Igårkväll blev det konditionsträning med C, åkrarna har torkat upp riktigt bra så det blev några varv runt dom. Provade även en ny åker som jag aldrig har ridit på tidigare. Lite uppför och perfekt för att ställa sig upp och låta hästen galoppera på!
.
Har även fått hem tränset jag beställde men får se om jag måste skicka tillbaka det, har en känsla att det kan vara lite för stort.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0