Problem

C går bra just nu och är på bus humör med en positiv inställning. Allt flyter på och jag kan bara le! Eller ja.. Cosmo bet sönder ett täcke för Carre igen, ägarna inte allt för nöjda kanske. Förstår jag. Men det snackades om att dom vill att jag sätter på Cosmo munkorg, vilket jag fortfarande vägrar! Jag tänker inte ta bort det naturligast av hästen, att få små plocka från marken.. vad tycker du som läser? Ja jag kommer inte tillåta det. Och har redan nämnt i stallet att om dom inte kan lösa det på annat vis byter jag stall. När Carres täcke gick sönder stod C i en egen hage och hon i en annan. Jag försöker göra så gott jag kan för att det inte ska hända men vet inte hur jag ska fortsätta. Han har en gran i hagen som han kan pilla på men den är inte lika rolig såklart. Ni får gärna komma med förslag!
.
Cosmo rids 5 dagar i veckan oftast. Ibland kan det hända att det blir fyra eller 6 dagar, så det är inte det att han vilar till sig bus eller hur man ska säga. Jadu om jag ändå slapp det här pratet om munkorg på min häst. Jag stenvägrar, så är det bara!!
.
.


Kommentarer
Postat av: malin

Går de ej att man bygger som en liten gång mellan hagarna så att Cosmo ej når den andra hästen? alltså kan han inte bita sönder täckerna!! :)

2012-09-19 @ 23:04:11
URL: http://forsgrenmalin.myshowroom.se
Postat av: Olivia

Jag känner på mig att Arthur går åt samma håll med förstörelse av täcken, haha. Be de i stallet att lägga på ett gammalt, billigt, tunt regntäcke över det "finare" täcket de inte vill ska gå sönder. Lite mer jobb men vill man skydda täcket under så...

2012-09-20 @ 08:10:17
URL: http://vivanolivia.blogg.se
Postat av: Sanna

Bygg en gång mellan hagarna :)

2012-09-27 @ 10:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0