Första inne tävlingen för i år, med ett gott resultat

Tävling på Umeå ryttarförening i helgen. Anmäld 1m lör-sön. Idag gick jag in med inställningen att hitta ett tempo och inte börja backa så mycket. Han kändes fin, om det är något som jag skulle vilja ändra med ritten är det väl att jag är lättare i sadeln och att jag inte plockar i honom. Och vi har fortfarande inte hundra bra förhållningar. Men jag är nöjd och lycklig!

En nolla på första inne tävlingen för året, och den första nollan för i år & olyckan. Imorgon kör vi igen! Det är en underbar känsla när jag börjar släppa mer av rädslan och känner hur kul det är igen (var rädd att det hade försvunnit) .
Film finns, ska försöka få upp den på youtube någon dag framöver!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0