Filmerna från Umeå tävlingen 22-23

Nu är dom uppe. Nu kommer ni säkert se vad jag menar med att jag måste vara lättare i sitsen, ibland händer det att jag rider på med sätet fram mot hinderna. Cosmo gör det bra, backar honom lite mot hinderna fortfarande men det är mycket bättre sen i Vännäs.
 
I andra filmen kommer ni se att jag vågar lita på min ridning mer, jag bestämmer avstånd och rider på istället för att börja tveka. Cosmo är även mer framåt på Söndagen och för mig kändes den ritten bättre trots att vi hade en rivning.
.
. Lördagens 1m.
http://www.youtube.com/watch?v=SmT5WQnq-tA&feature=channel&list=UL
.
Söndagens 1m.
http://www.youtube.com/watch?v=LtSUPPpooxc&feature=channel&list=UL
.
.
Kunde av någon anledning inte få dom att visas här i inlägget men med ett snabbt klick kan ni se både klasserna från helgen. Och ni får gärna säga vad ni tycker!
.
.

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad pigg han ser ut!! Kul, fina rundor :)/moa

2012-09-25 @ 23:09:53
Postat av: Anonym

fina rundor, ser hur härkigt ut som helst:)

ang. filmerna, när du klickar dela på filmklippet och sedan bädda in så använda man den "gamla inbäddningskoden" på blogg.se. Men nu efter uppdateringen är det den nya som gäller, blir samma sak att klistra in dock:) bara en klicka i de små rutorna du an välja mellan på youtube:)

/CHalle

Btw, vad ska du göra imorgon?:D jag är ledig för första gången två dagar i rad. Har jobbat asset av mig den senaste tiden och inte ens haft kraft att höra av mig till nån, men nu var det år och dagar sen sist typ så det är dax:) om du kan dvs! :D

Svar: Tack Challe! :)
Om jag ändå hade sett det här tidigare, har dock jobbat hela förra veckan ;/ Men jag tycker vi borde styra upp något snart! :)
Erika Lilja

2012-09-26 @ 13:57:26
Postat av: Malin

Kul att se att ni är tillbaka på riktigt nu :D Grattis till era rundor :D

Svar: Tack malin! :D
Erika Lilja

2012-09-26 @ 23:17:06
URL: http://forsgrenmalin.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0