Buster träningen i tisdags

Som jag skrev så vart det vår första träning för tränare på hela sommaren gjord i tisdags. Första inneträningen för i år också. Känns tråkigt att flytta in.. Känns som utesäsongen just började, men men.
.
Det var inte bara jag som tyckte det var tråkigt att komma in i ridhuset igen. Cosmo tyckte inte heller det var så kul. En seg häst på uppvärmningen som inte ville lyssna framåt, ledde till att jag fick jobba näst intill ihjäl mig. Men efter ett tags kämpande gick det lite bättre iallafall. Sen när vi körde igång med själva hoppningen vart C piggare och då blev det även lättare för mig att vara lätt i sitsen och koncentrera mig på annat än bara tempot. Jag är nöjd med hur vi avslutade vår första träning. Ser fram emot nästa träning!! :)
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0