4 Sep

Helgen har tickat förbi, och har helt glömt att nämna att jag tävlade i lördags på Surf (södra Umeå ryttarförening).
.
Tävling alltså. Mamma och pappa har varit i fjällen hela helgen så fick hjälp av min pojkväns mamma på tävlingen. Jag är nöjd över vår runda. Regnade hela dagen så både framhoppningen och banan var hal och geggig. Cosmo hoppade bra men ville inte ta förhållningarna så vi fick 2 nerslag, men som sagt. Jag är nöjd över vår insatts. Har fortfarande en del begränsningar när det gäller högre hinder och framhoppningen men jag går emot min rädsla och just nu kan jag inte begära en perfekt runda när jag inte är helt bekväm än. Det viktigare för mig just nu är att känna att det går, och självklart att Cosmo är positiv! Så jag är nöjd över vår klass på lördagen! Nu är nästa tävlingen på Hippo, bara att ladda om och fortsätta träna!
.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0