16

I helgen har jag bland annat följt med Julia och Carre på tävling för att vara stöd och hjälp, det har gått bra och jag kan inte sluta le åt att det inte finns den där pressen efter rosetter jämt finns i hennes ögon. Har lagt märke till vilken otrolig press vissa barn har när det gäller tävlingar, tycker inte alls om de, för med stress kommer hårda händer, spö & sporrar. Jag blir så chockad när jag faktiskt inser hur mycket det faktiskt händer som man inte ser på banan.
.
Var och red på åkern borta vid kolonierna igår, Cosmo busade rejält och ville bara springa på, vilket jag lät han göra dom första varven. Sen plockade jag ihop honom lite mer och red volter runt balarna och fortsatte sen och träna lite byten innan vi red runt stora Nyby där jag jobbade mycket med lydnad. Han kändes jättefin och jag är nöjd!
.
Nu är det dags för att sova, imorgon är det måndag igen!
.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0