11 September

Det blir inte mycket uppdatering just nu. Men både jag och Cosmo tränar vidare med en positiv inställning.
.
Det pågår älg jakt nu, vilket suger en hel del då jag inte vet om dom jagar vid sandtaget. Har alltså blivit stora Nyby några gånger dom senaste ridturerna.. Men de som är bra med Nyby är att man kan jobba mycket lydnad mellan brevlådor, lyktstolpar osv. Men jag längtar tills älgjakten är slut!
.
Sonat (Julias nya ponny) har kommit till stallet, Cosmo står fortfarande själv men det verkar inte göra något för honom ändå, vilket känns bra!
.
Cosmo har börjat sparka igen, vilket gör mig lite fundersam, senaste tävlingarna har han sparkat på framridningen, framhoppningen men inte på banan. Och ute sparkar har nästan aldrig. Kanske kan va att jag ställer högre krav än förr? Om någon kanske vet varför får ni gärna skriva! Han har ju alltid haft tendens till att bocka/sparka enda sen vi köpte honom som 3åring men i somras sparkade han inte på 2 månader. Men nu har han börjat om!
.
Ikväll ska jag och Cosmo träna vår första träning på jätte länge för Buster, ska bli kul men är nästan lite nervös! Men jag ser fram emot det! :)
.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0