Hästfotboll

Har varit ute på travbanan och spanat in Pegasus snygga kläder. Den egentliga anledningen varför jag var där var för att jag skulle höra om dom hade en stor hästboll. Men tyvärr så hade dom inte de.. Men när man ändå är där så får man också drömma sig bort lite. Hittade en hel del snygga grejer men höll mig ifrån att handla. Det jag var ute efter fanns inte och då tänkte jag för en gångs skull att jag skulle låta bli att köpa något, haha. Brukar aldrig funka, men plötsligt händer det!
.
Satt och läste lite tidigare och det blir nog att beställa en stor hästboll från internet istället. Tänkte först att det kanske går lika bra med en vanlig pilatesboll, men om jag känner Cosmo rätt så kommer den vara sönder på en veckas tid. Så det är lika bra att jag köper en ordentlig från början!
.
Så där ser den ut alltså, en stor boll som ska orka 500 kg och väger 2,2 kg. Får se om jag beställer den redan ikväll eller hur jag gör.
.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0