Det blev ett fynd idag ändå..

.. Jag var bara tvungen att köpa hem en pilatesboll efter att den endast kostade 89 kr på biltema istället för 395. Däremot så är jag beredd att den inte är hel så länge till. Men jag läste på lite, och om den går sönder så smäller det inte utan den pyser. Vilket egentligen är huvudsaken.
.
Cosmo fick ta en liten titt på den ikväll och han tyckte den va farlig men mycket intressant, så om han samlar lite mod kommer han nog få riktigt roligt med bollen! Jag är så nöjd. Lät den falla från staketet och ner i hagen, han sprang därifrån men vände sen och gick rakt emot den för att peta till den, haha. Han är så söt mitt lilla hjärta!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0