7 Oktober

Trots att jag pratade med Boberg och han tyckte att jag kunde rida med 3 skor har jag låtit honom vila igår & idag. Han får ju trots allt skor imorgon och då kan jag lägga upp en tuffare vecka nu i veckan istället. Gick på magkänslan. 
.
Buster träningen var flyttad till idag men bestämde mig för att Cosmo fick stå över pågrund av att han var så seg och motvillig förra träningen, hjälper inte att ''nöta'' när hästen inte vill. Bättre att hoppa över en vecka så han får göra något annat istället som han är positiv till och hoppas på att viljan är bättre nästa gång!
.
Väder är verkligen inget att hurra åt nu.. Regn och rusk hela tiden och hagarna är som en enda stor lerpöl, och stackars Cosmo som vill stå nära vännerna placerar sig på ett och samma ställe hela tiden och trampar upp ännu mer. Såna här gånger önskar man att dygnet hade fler timmar så man faktiskt han göra hagen direkt på samma gång, men så är det inte nu.. Men han verkar inte ha några problem med att stå själv iallafall, vilket är en lättnad trots att jag gärna hade velat ha honom med en kompis.
.
Titta vilken liten sparv han har varit min lilla stjärna, endast 3 år på bilden nedan. 
 .
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0