4 Oktober

Efter att ha velat fram och tillbaka om jag skulle fara ut och rida Cosmo trots bara 3 skor så beslöt jag mig för att han skulle få vila eftersom jag inte har fått tag på min hovslagare. Har istället gjort massa annat som man egentligen borde göra oftare. Städat hinken med alla borstar i, tvättat borstarna rena, tvättat benskydd och städat lite runt i stallet. Har även pysslat lite med C i boxen innan jag gick hem för kvällen. Min lilla underbara! 
.
Ringde Boberg ikväll och på måndag får han sig nya skor igen. Råd frågade även B om jag kunde rida trots att en sko var borta. Och eftersom Cosmo har så pass bra hovar och inte ömmar så tvekade inte B på att jag kunde rida. Däremot så ska jag hålla mig ifrån det värsta gruset, men det blir nog inga problem!
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0