12 Oktober

 
Morgonen är gjord. Velade lite fram och tillbaka om jag skulle fara ut och rida nu på morgonen eller om jag skulle mocka och göra klart stallgörat. Men till slut bestämde jag mig för att göra stallet nu på morgonen och fara ut och rida när jag har slutat jobbet.
.
Hittade en äldre bild som Moa tagit.(Bilden ovan.) Man skulle ha haft sig en personlig fotograf som kunde fota när man tränade, tävlade och bara red ut. Blir allt för sällan någon fotar när jag rider, lite tråkigt faktiskt. Så om du som läser är sugen på att fota någon dag så kan du bara säga till mig, haha.
.
 Nu ska jag dricka upp det sista av kaffet, hoppa in i duschen och göra mig iordning för veckans sista jobbtimmar. Ha en bra fredag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0