6 oktober - Mycket i livet

Det händer en hel del i min värld just nu både på hästsidan & i mitt privatliv, därför är uppdateringen riktigt dålig igen. Lika bra att bli bra.
.
Cosmo har iallafall haft en vilovecka för någon vecka sen & efter den veckan har jag och Cosmo mest hoppat & busat fram tillsammans. Vilket har fått mig att le varje dag! Han är verkligen one of a kind. Nu är det stenhårt ute så under dom senaste dagarna har jobb i skritt varit det vi gjort. Men mycket kan man göra i skritt, skenkelvikningar, öppna, sluta osv. Inget illa med det egentligen förutom att både jag och Cosmo är mer intresserade på att ha lite fart och fläkt på våra ridturer.
.
I veckan ska jag försöka få tid över så jag kan raka honom, tanken är att träna för Buster nästa vecka. Längesen sist nu men rätt bra med uppehåll!
.
Nu ska jag lägga igen ögonen och försöka sova, Godnatt!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0