Underbara väder

Har varit riktigt fint väder idag igen, vilket jag glädjes åt. Har ridit upp till Hällfors idag igen. Han skötte sig till en början bra. Börjar ta mina hjälper bättre nu när det gäller att samla upp sig, kul med framsteg! Däremot blev han helt plötsligt skenkel döv i slutet då jag hade tänkt träna öppna/sluta. Istället för att flytta för skenkeln gick han emot den istället. Men fick till det någorlunda till slut och gav mig där. Får prova på nytt en annan dag när han har energi att ge och lite positiv inställning, haha. Ingen tvekan om att C har humör iallafall. Ibland kan man tro att han är ett riktigt sto!
.
Två bilder tagna på väg hem från stallet.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0