Tävlingen slutade på akuten..

Ja rubriken säger det mesta. Red fram C till första klassen igår. På framhoppningen hoppade vi lilla några gånger och sen räcket. När jag sen kom på räcket en sista gång hoppade Cosmo för långt ifrån och hinner inte dra upp frambenen över hindret så han drar med sig bommen och ramlar på knäna & glider efter gruset, jag flyger över huvudet och Cosmo går om kull och ramlar på ryggen med bena uppåt och råkar slå till hoven över axeln/nyckelbenet jag ramlat på. Slutar med att jag hamnar på akuten och Cosmo får hjälp av några från tävlingen. Jag bröt nyckelbenet medans Cosmo SOM TUR är, är helt okej med skrapsår i ansiktet.
.
2 veckor med mitella utan att göra ett skit.. Känns bara onödigt och tråkigt!
.
.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fy bubblan... det hade kunnat gå jätteilla det där!

/C

2012-05-20 @ 15:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0