Rein bows (tygelhandtag)

Jag måste tipsa er ryttare som har problemet att tyglarna glider från händerna så att dom blir längre och längre. Rein bows är super! Jag har ett stort problem med att jag kortar upp tyglarna och rider ett tag sen är dom för långa igen. Jag släpper alltså efter på tyglarna. Men när jag provade Rein bows behövde jag inte längre fokusera på tygellängden & jag vart mycket stadigare med händerna. Jag tipsar er om dom! Dock kan det säkert bli så att man lätt blir stel i handen och inte lika rörlig. Men ju mer man rider med dom desto mjukare & rörligare blir man. Jag tycker iallafall att dom är super & jag trivs riktigt bra med dom!
.
.
http://www.ryttarstugan.se/produkt/Rein-Bows

Kommentarer
Postat av: Åsa - Hästeriet

Sv. Ja det var läskigt.. Kände att hon tappade kontrollen själv och fick ta ett steg bakåt. MÅSTE få ur henne det beteendet!

2012-05-25 @ 17:19:34
URL: http://hasteriet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0