Mycket som händer men lite som uppdateras

Cosmo känns fin just nu men har mycket bus i kroppen. Idag gjorde vi vår första tävling på klubbhoppningen idag på vännäs ryttarförening. Anmälde mig till 90 då jag inte känner någon panik över att starta några högre klasser just nu.
.
Fick börja med att galoppera i lilla ridhuset då han bockade i mängder men efter att en del av energin fått komma ut var han super. Gick jätte bra på framhoppningen och samma på banan. Slutade med en fin runda med noll fel. Jag var himla sugen på att hoppa en klass till när jag ridit men stoppade mig själv då jag tyckte att han skulle få ge sig när han fortfarande hade ork kvar.
.
Som sagt, jag är nöjd över dagen och nu kan jag knappt vänta tills dom riktiga tävlingarna kör igång! :) Så, så ligger allt till nu. Hoppas ni har det bra!
.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0