Man blir så glad

Det blir inte mycket gjort i stallet nu när jag bara har en hand. Emma, hon som hjälpte mig att rida Robin på slutet tog hand om honom igår. Borstade & promenerade. Efter hon hade varit i stallet fick jag ett fint sms som gjorde att jag fick ett riktigt leende på läpparna. ''Gud vad duktig Cosmo har blivit:) jättemysig och lyhörd''. Det är som svårt att beskriva känslan som jag fick när jag läste det men alla hästägare vet nog att det är kul att höra när det har gått bra och när sin häst får beröm! Jag är så stolt över min lilla prins, och jag saknar honom. Jag saknar att vara i stallet och dona på och jag saknar att rida.. ursch vad tråkigt det är att vara begränsad.
.
Nyckelbenet har iallafall blivit bättre!! Jag kan ligga ner och sova och jag kan röra armen på ett annat sätt nu än innan, något som är positivt!! I helgen ska jag försöka vara med Cosmo lite mer, försöka. Just nu vill jag bara vara frisk & fara ut och rida som vanligt. Bara njuta av att inte vara handikappad.. haha.
.
I lördags efter vistelsen på akuten for jag tillbaka på tävlingen och tröst köpte ett equiline schabrak med luva till. Det är marinblått med guld kant. Jag gillade det! Nästa inköp av schbrak ska dock vara grått, jag har svårt att slita mig från det marinblå, jag älskar det. Men nästa gång!! Ska även ta och beställa ''tygelhandtag'' så jag kan lämna igen Carros som jag har fått låna.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0