Lyckan i stallet

Gick runt med ett leende på läpparna i stallet idag. Tog in Cosmo, borstade av honom allt damm och tog på honom longerings utrustningen. Fick låna grannens ridbana idag. Cosmo var underbar att se på, det enda jag kunde göra var att le åt honom. Klarade av allt själv och han kunde longeras i alla gångarter utan problem. På slutet la jag ut en bom på marken som han fick trava och galoppera över i båda varven. Första gången efter kraschen han går över bommar men han brydde sig inte ett dugg, en stor lättnad!
.
Nu med tiden ska jag öka på med fler bommar och högre hinder. Sen som sagt ska jag prata med Carro hur det blir med tävlandet osv. Jag kommer förhoppningsvis kunna rida om ett tag då jag inte är lika begränsad hur mycket jag kan röra armen.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0