Förbereder för helgens tävlingar

Tog ut hästarna imorse. 3 av 4 fick gå ut utan täcken, härligt! Tog 30 min att mocka idag men ska inte klaga, tog 40 min igår, ja jag har en riktigt lortgris!
.
Har även smort upp all utrustning som sadel, träns, läder grimman och hopplattan. Alltid lika fint! Har även packat en del av utrustningen och fixat transporten. Imorgon är det tävling här hemma. Jag är taggad! :)
.
Det som är kvar att göra idag är att smörja upp ridskorna, tvätta kläder, ta fram kläder, rida, duscha honom & fläta man och svans. Som ni märker har jag det jag gör idag, men det gör mig ingenting, rätt kul att pyssla på i lugn och ro! Ha en bra dag allihopa!
.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0