Blev Buster ändå

Blev träning för Buster igår ändå! Dock gick det inge vidare. Första ute träningen. Blev en hård uppvärmning med öka/minska & olika förflyttningar i båda varven utan stigbyglar på volt. Hoppade fram på en åttvolt efter det och det flöt på riktigt bra men när vi sen skulle hoppa bana stämde ingenting. Kändes som att jag inte kunde rida och att cosmo var alldeles för trött efter den hårda uppvärmingen. Jag klandrar honom inte men tråkigt att sista träningen på ett tag för buster skulle sluta utan den där bra känslan. Men han var trött och jag kan inte koncentrera mig när C blir annorlunda. Men jag är stolt över C ändå, det är jag. Även fast han var trött gjorde han sitt bästa!
.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0