Veckans vilodag

Har varit i stallet nu på kvällen och mockat. Cosmo får sin vilodag idag! Min plan är väl nu i början att rida honom 5-6 dagar i veckan sen får vi se när han är igång på riktigt hur mycket han får gå nu.
.
Jag har en liten fråga som jag gärna skulle vilja ha svar på.. Cosmo har ju varit skadad nu under en period men är halvt igång nu igen men det jag inte kan bedöma är när jag kan börja träna igen på riktigt, alltså vara med för buster osv. Det är ingen där ute som har något att tipsa om? Glad för svar!
.
Carres och Julias problem är nu löst. Det var havren som spökade, hon kan inte äta havre är det nu visat. Efter att ha slutat helt med havren har hon varit sig själv igen. Det glädjer mig! Julia hade världens leende idag när jag kom till stallet och hon kunde berätta hur bra det hade gått! KUL! :)
.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0