Varför ska det blåsa för?

Blåser fortfarande extremt här hemma. Vet inte om det blir någon ridning idag.. Men men, imorgon hoppas jag på att vädret är lite lugnare. Min häst såg iallafall mycket nöjd ut i hagen imorse när jag skulle till bussen även fast hälften av hans täcke låg på marken och den andra delen satt runt bogen, haha. Fick snabbt rätta till det och sedan fortsätta mot bussen.
.
Har bestämt mig för att kicka tillbaka kingslandströjan som jag tycker var för lång i ärmarna. OM NÅGON är sugen på en marinblå kingslands fleece i storlek M för 999kr så hör av er. Skickar tillbaka inom kort så va snabba. Min tanke är att skicka tillbaka tröjan och sedan köpa en annan på Pegasus i stan där jag kan välja och prova innan.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0