Jag måste ändra min åsikt lite

Jag måste ändra mina åsikter lite om att skritta är tråkigt efter dagens ridpass runt stora nyby. Cosmo gick super på slutet, behövde knappt lägga till skenklarna för att han skulle flytta, jag behövde nästan bara lägga min vikt åt det håll jag vill han skulle röra sig åt. Ja han var verkligen hur fin som helst ikväll! Nu menar jag inte att jag föredrar skritt men det kan vara roligt ibland, det visade minsann Cosmo idag! Jag har verkligen en liten stjärna!
.
Märkte också idag hur länge Cosmo tar på sig att bli varm i hela kroppen. Från början av ridturen var han sur åt vad jag än gjorde och inte alls positiv men när han väl blir varm i kroppen så blir han som en annan häst. Jag tror att han frustade runt 20 gånger idag under skrittturen. En härlig känsla!
.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0