Fick en överraskning igår när jag skulle ta in hästarna

Igår när jag skulle ta in hästarna fick jag mig en överraskning. Cosmo hade lyckats knäcka hans översta pinne i hagen och hoppat (?) in till Santos hage. Så när jag kom stod Cosmo och Santos glada med varandra och väntade på att komma in. Tog in båda och kände igen båda hästarna om dom skulle ha gjort illa varandra men det enda jag hittade var ett trampsår på Cosmo som han gjort själv. Så jag ringde och pratade med Santos & Robin ägare om vi skulle försöka ha alla i samma hage och så blev det! Idag står Cosmo nöjd och glad med sin gamla hagkompis Robin och sin nya buskompis Santos. Känns rätt bra att han får stå med dom andra. Han behöver verkligen någon att få leka med och som sätter honom på plats då och då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0