5 Mars - Måndag, en fin morgon

Har hästarna i veckan, det menas alltså att det var jag som fick kliva upp tidigt idag. Skadade inte mig, när solen gick upp medans hästarna stod och tuggade fodret inne och när dom väl var ute hade den kommit upp ännu mer. Där av alla fina bilder. Vintern är fin ibland men den kan vara en pest också.
.
Nu när plusgraderna har visats så har Cosmo fått gå med ett täcke istället för två. Han är inte den nyrakade hästen längre, han har fått sån där päls som jag kallar ''svinpäls''. När hälften av pälsen är längre och strävare än resten, haha. Men han är en hemma häst just nu, inga träningar är uppbokade så han får fortsätta se ut som han gör. Han är fin på sitt sätt ändå även fast pälsen inte är den mjuka lena pälsen just nu.
.
Har mockat åt Cosmo nu på morgonen och fixat klart allt för kvällen, har bara en sak att göra när jag kommer hem & det är att rida. Kändes taskigt att dra honom från morgonhöet bara för att jag skulle hinna innan jobbet så det blir ikväll istället efter jobbet.
.
Bjuder på lite bilder från imorse. Vännäs kan vara rätt fint ibland!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Så fint! Det blir aldrig sådär vid havet... Här är träden kala och det är is på backen..

2012-03-05 @ 12:13:25
URL: http://vivanolivia.blogg.se/
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

Wow vilka otroligt fina bilder!

2012-03-07 @ 11:49:55
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: tina

Jätte fina bilder Erika!!

2012-03-07 @ 12:58:40
URL: http://robackslillstall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0