4 Mars - fullt upp hela helgen

Haft fullt upp hela helgen där av den dåliga uppdateringen. Har varit tävling på VännäsRF i helgen & ikväll har det varit Årsmöte. Har mycket att berätta runt helgens händelser. Dock tror jag att jag delar upp det i olika inlägg.
.
Cosmo har gjort sin första vistelse i hagen, överlycklig kille! Har även hunnit rida honom 3 dagar och under alla dagar har han varit super. Nu från början blir det en del skrittarbete. Blir mycket skenkelvikningar & öppnor. Har småtravat lite då och då när han blir seg efter ett tag med jobb i skritt. En underbar häst!
.
Har filmat första stunden i hagen som kommer upp lite senare. Dock fick jag inte med härjadet efteråt då jag mest stod och blundade då jag trodde att Cosmo skulle lyckas få boxvila igen så glad som han var. haha!
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0