10 Mars -

Imorse fick jag sovmorgon. Elin i stallet ville byta dag så jag tar måndag morgon och hon tog dagens utsläpp. Gick till stallet vid lunch, mockade och gjorde fint i stallet sen for jag ut och red en mycket fin häst i 6 plusgrader & slask. Märker i delar av ridningen hur mycket han har tappat nu efter boxvilan, det syns inte bara kroppen med andra ord. När jag ska sakta av från trav t ex så vill han inte samla sig på bakbenen utan istället dra fram hela halsen och lägga sig på frambenen men det är bara att fortsätta jobba vidare. Han sköter sig iallafall riktigt bra just nu, mycket skillnad från när han stod på boxvila.
.
Bilder från idag
.
.
.

Kommentarer
Postat av: Linda

Söt pålle, häftig färg :D



sv: Ja lyckade ridpass är alltid roligt, fast det där var ju ett lyckat pass på ett år då hon varit under behandling av skada i ett år nu :) Så det var inte bara ett lyckat ridpass:D

2012-03-10 @ 19:39:51
URL: http://mittangsull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0