Då var helgen över

Nu är helgen över & många uppdateringar på facebook har handlat om tävling. Själv har jag kämpat på hemma i stallet, mockat med lite hjälp av Julia i stallet och longerat Cosmo. Han har varit duktig, igår var han dock lite slö men tränade mer på lydnad då, dagen innan la jag fram bommar som han fick trava över själv. Något jag tror han uppskattade, blir piggare när han får något roligt att göra istället för att bara fara runt mig, haha. Min pojkvän har fotad härliga bilder från en dag så det kommer bilder lite senare. Idag har han haft en vilodag i hagen & imorgon får vi se vad som händer. Funderar starkt på att sätta mig upp på hästryggen, däremot vet jag att det kan sluta med ett upp brutet nyckelben.. Men samtidigt kan det sluta med ett stort leende också. Får se helt enkelt vad som blir av! Hoppas ni mår bra!
.
Bjuder på en bild jag lyckades ta själv.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0