1 Juni

Kan inte låta bli att tänka att jag skulle ha tävlat i Umeå i helgen. Jag gillar inte alls att ha saker planerade som jag måste glömma helt nu. Dålig början på säsongen minst sagt. Om jag har tur så är jag tillbaka innan hemmatävlingen i Augusti men innan dess blir det inga tävlingar som det ser ut nu.
.
Ska ta bussen hem till Vännäs om en timma ungefär, ska ta och longera Cosmo idag också. Det måste jag ändå säga är skönt! Skönt att jag kan göra något för Cosmo även fast det är lite små klurigt. Märkte verkligen hur glad han var igår, busade gång på gång och körde sitt vanliga race med ''inga ben i marken''. Det är så roligt när dom där glädjeskutten kommer. När man märker att det inte är för att protestera, det är för att busa och ha kul & jag klandrar honom aldrig när han bara busar. För mig är det tillåtet att busa så länge han ser att jag är med i bilden och klarar av det & jag måste säga att han gör det bra, han gör aldrig bus som är okontrollerade på något sätt!
.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0