Vadå kedja?

Cosmo har alltid varit den envisa som gärna gör som han själv vill. Om han vill gå över en så gör han det ungefär, haha. Men det har hänt något på slutet. Alla i stallet har t ex använt kedja när han ska ut i hagen på morgonen eller om han ska in på kvällen, jag har också fått använda kedjan ibland då han har varit ganska obrydd. Men nu har det hänt något som sagt, idag när jag skulle ta in honom från hagen stod han utan grimma så jag gjorde bara en snabb lösning och tog ett grimmskaft runt halsen på honom och gick in med honom från sommarhagen. Jag tror inte ens jag skulle ha behövt hålla i honom, han gick som en hund med mig in. Han har blivit riktigt bra från marken nu efter allt jobb. Trodde det skulle vara näst intill omöjligt men ingenting är omöjligt. Se bara på honom vilken duktig kille han har blivit! 
.
.
-
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0