Carro hoppade Cosmo för Buster ikväll - 9 Juli

Idag har Cosmo hoppat för Buster, första gången på länge! Känns underbart att kunna få hjälp av Carro just nu när jag inte själv har mod till att ta tag i hoppningen. Träningen gick bra trots en väldigt tjurig Cosmo. Inte bara jag som tycker det med andra ord. Kanske var sto i sitt förra liv? vem vet. Iallafall så pratade jag lite med Carro efteråt och hon verkar bara villig till att hjälpa mig och hon kunde även förstå hur jag kunde känna. Känns bra nu men blir fortfarande besviken på mig själv när jag inte vågar det jag vågade innan, får se hur lång den här vägen är.
.
Tänk att en häst på 4 ben kan göra en så lycklig. 
.

Kommentarer
Postat av: charlotte

du kommer hitta tillbaka känslan och säkerheten! ni är ju som ett, så tillsammans ska ni klara det, det är jag säker på! ta ett steg i taget, ni har all tid i världen på er:) ta hand om dig erika!

ps. jag jag har en överraskning snart, hoho

2012-07-09 @ 23:46:14
URL: http://ristiniemi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0