Åh, det är så underbart att känna att man klarar något!

Åh vad glad jag är just nu! For som sagt upp på ridhuset idag, han var pigg och fin! Studs stog framme och även en linje på 4 galoppsprång. Och jag hoppade det!!! Studsen var jag inte ens nervös för, var liggande sockerbitar så inte så höga. Vi fixade det galant! Kom lite fel in en gång och tog åt mig andan men när jag kände att han ordnade upp det själv kände jag mig säker igen. När jag sen hoppade linjen flöt det på bra där också. Var lite mer nervös för det men jag klarade det!! Hoppade det 4-5 gånger sen fick det vara bra så. Jag känner mig stolt över mig själv just nu! Underbart att våga! Vi kämpar på!


Kommentarer
Postat av: fia

sv: ja, det är tragiskt och jätte ledsamt..
tycker så synd om hästen!! :( hur går det för dig och din? =)

Svar: Ja.. :/ Jodå det går bra, mycket jobb med mitt mentala i hoppningen nu men hästen går som på räls, fina lilla C :) Har du tänkt tävla din andra något i sommar? :)
Erika Lilja

2012-07-14 @ 12:29:36
URL: http://fia-alltintressant.blogspot.com
Postat av: Anonym

Härligt! kom ihåg den här dagen nu:)
/charlie

2012-07-14 @ 14:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0