31 juli

Cosmo har haft 6 dagars semester med sina kompisar ute på betet medan jag har varit lite överallt. Snälla pappa har fixat utfodringen under tiden. Igår red jag upp på ridhuset, la ut bommar på 2.20 och travade och galopperade runt på banan, cosmo skötte sig riktigt bra, gjorde bra byten, hade energin & var positiv. Men nästa gång blir bommarna på volt då han gärna byter galopp över bommarna för att få det lättare för sig själv. Är just nu på väg hem från stan. Sprang in på Granngården och köpte en ny flugluva, skimmelshampoo och kruuse, wound plast för att prova täcka Cosmos sår på bogen som vägrar försvinna. .


Kommentarer
Postat av: Åsa - Hästeriet

Undrar hur många flyveils/huvor jag (mina hästar) har förbrukat denna "sommar". Jag har tappat räkningen :p

Sv. Tack, vad roligt att du tycker det! Det värmer och ger mig ännu mer inspiration att fortsätta!

Det går bättre och bättre, vi börjar komma bra överrens, men eftersom det inte är min häst så har jag valt att inte skriva så detaljerat om henne :)

Svar: haha, Cosmo har precis lyckas tappa sin nya flugluva så är beredd igen på att köpa en ny!
Ja men det förstår jag! keep going! :)

Okej, ja det förstår jag! Såg att du anmält till championatet, vad roligt! :)
Erika Lilja

2012-07-31 @ 22:32:29
URL: http://hasteriet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0