31 Juli - Vilken underbart fin häst jag har

Som alla andra dagar så är stallet gjort. Var uppe en sväng runt galopp slingan där det blev träning av tempoväxlingar. Passar på där då jag vet att han är pigg och framåt så att jag kan få lite hjälp. Gjorde även byten på rakt spår på väg hem. Vilken rolig & fin häst jag har! Han byter bra men står emot och sparkar till när han byter till vänster galopp. Men han vet vad han ska göra! Finlir är vad som gäller, som med allt annat! Underbart att ha saker att jobba med hela tiden, och underbart att följa hela utvecklingen! Ångrar inte en sekund att jag tog beslutet och köpte denna underbara häst! 
.
Från Cosmos annons, den jag fastnade för. (3 små år på bilden) 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0