22 Juli - En pigg C

Nu har Cosmo haft en helgs vila, eller rättare sagt så stod han igår. Idag tog vi och fyllde ridanläggningen med lite fart. Cosmo var pigg? Han drog nästan iväg med mig där några gånger. Har aldrig hänt, haha. Jag tänker det positivt. Nu kanske han ändrat inställning på banan! Hoppade faktiskt rätt många språng idag, gick bra men kände mig inte lika trygg som förra gången. Kanske för att han kom ganska långt ifrån några gånger så att jag tog åt mig andan. Men det gick ju bra! Som uppvärmning körde jag bommarna som jag red förra gången, med 2.20s mellanrum i först trav och sen galopp. Gick riktigt bra! Hade även en pigg häst när jag red från anläggningen, himla kul att han orkar och har energi hela passet igenom! 
.
.
.
 
.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0