16 Juli - Som en gammal ridskole häst

Idag har släkten varit på besök. Små flickorna fick se, klappa och sitta på min herre som skötte sig exemplariskt bland alla barn och vuxna. Stod som en gammal ridskolehäst på gården medans ungarna stod och klappade på honom. Senare på kvällen for jag till stallet. Jag och Lill Julia for upp till Sandtagets slinga och lät hästarna tokspringa lite. Cosmo har inte riktigt fatta vad det ska ge att springa fortare än vanligt, inte som min förra häst som  gärna sprang det fortaste han kunde. Men C tyckte det var kul att Carre var med på turen, att vi inte var ensamma (blir oftast att jag rider ensam.) Men jag och Julia bestämde oss för att göra om det inom en snar framtid. Kul med konditionsträning tillsammans med någon annan! 
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0