Vila upp sig och komma igång igen

Sitter hemma igen och håller bokstavligen på att ge upp när det gäller att må bra, min hosta tär bara mer och mer och fryser enormt. Men det stoppar mig fortfarande inte mig från att rida idag. Har gjort klart hos Cosmo, mockat, gjort mat och ridit. Var inte lika halt idag, skönt! Gick bra att rida, dock har han en tendens att byta galopp utan att jag begär det. Bockade lite gjorde han också, pigg och glad!
.
Senare blir det nästa stall som gäller, om jag inte blir sämre än nu så ska jag rida, det har jag bestämt mig för men det är inte långt ifrån att jag hellre skippar det. Men jag biter ihop en dag till, imorgon kanske bara en häst får gå om jag fortfarande mår såhär dåligt. Bilden nedan är från vilmas blogg, det är alltså Bosse som jag rider nu ett tag framöver.
.
.

Kommentarer
Postat av: Vilma

Haha haller han pa att testa dig eller?:o Hoppas att allt annat gar bra och att hasten inte ar allt for tokig haha!:D

2012-01-04 @ 16:06:43
URL: http://vilmaeinarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0