Sugen på att spendera pengar

Om det är något som jag alltid tyckt om är det marin blått, vit och rött tillsammans eller rött. Många som har det men det är sjukt snyggt. Hittade just ett schabrak från kingsland som var marin blått med röd/vit kant, så sugen på att köpa men måste hålla tillbaka ännu en gång. Min prio ett nu är nog ridstövlar och ett slowfeeding nät till Cosmo som annars äter fort som en gris. Inte konstigt han kallade Tjockmo när han var liten, haha. Jag är verkligen sugen nu på att köpa nya grejer, finns det något roligare än att få hem ett paket med helt nya hästgrejer? Ne jag tror inte det. Men är man fattig så är man, trots allt det som man behöver mest, man måste inhandla först.
.
Bjuder på en liten film på Cosmo från Surf. När jag ser den här filmen blir jag så himla sugen på att tävla ännu en gång. Kan inte Cosmo bli redo för årets tävlingar och tävlingarna köra igång snart.
.
.

Kommentarer
Postat av: malin

hur kan du vara fattig?? du som jobbar och allt ;)

2012-01-14 @ 00:00:20
URL: http://forsgrenmalin.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0