Ridhuset med Bosse

Nu är båda stallen gjorda för idag. Blev en sväng till ridhuset med Bosse precis som planerat. Han var fortfarande lite tjurig till en början, ville inte riktigt gå fram och möta upp mig i handen men blev mycket bättre efter ett tag, fick honom jätte fint på bakbenen i galoppen på slutet också. Och ännu en gång, oj så nyttigt det är att rida olika hästar, det är både roligt och intressant! Nu ska jag snart hoppa in i duschen ta på mig min one piece, det blir en lugn hemmakväll ikväll då jag verkligen måste krya på mig och förhoppningsvis har jag orken att rida imorgon också. Ha en bra kväll!
.
Bild från förra årets vinter, fotad av Challe.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0