Har glömt att berätta en sak

I tisdags vid halv 7 på kvällen fick jag ett samtal om jag var intresserad av att träna en C-ponny för Buster halv 8. En C-ponny vid namn Luci. Dottern som skulle rida var nämligen sjuk och mamman tyckte att hästen skulle behöva gå ändå så jag fick ta mitt pick och pack och göra mig iordning för träning för Buster. Och tillbaka till ponnytiderna. Det var ännu en gång roligt att rida en annan häst. Alltid lika nyttigt. Man ska verkligen passa på att rida alla hästar man får chansen till. Luci är 14 år och ägs av Marika Andersson och hennes dotter Ida. Det var ovant att rida ponny igen men det var roligt också, det var back in the days verkligen. Började sakna Robin lite mer också men det var roligt och jag uppskattade att få rida igen. Varje häst jag får rida nu när jag inte kan rida min egen gör mig glad. Idag ska jag iväg och rida Bosse när Vilma har blivit sjuk, kommer bli kul, fina Bosse! Ha en bra dag!
.
Bild nedan är på Luci och Ida.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0