Bokat tid på ATG

Det lönar sig att vara uppe med tuppen. Är riktigt trött för tillfället men har just ringt ATG och fått en tid redan imorgon klockan 10 för ultraljud. Känns faktiskt riktigt bra för då får jag äntligen veta vad det är (förhoppningvis). Och jag är hur glad som helst att jag slipper vänta till 28 Mars för att Vännäs veterinärstation tar hem sin ultraljudsman. Dagen börjar bra iallafall. Nu ska jag snart ta och äta frukost sen hade jag tänkt gå till stallet och göra lite sysslor där. Ingen ridning dock, lite tråkigt men jag biter ihop.
.
Bild dagen den 2 December 2011.
.

Kommentarer
Postat av: Liza

Ja verkligen! Det blir han nog också! :)



Jag har försökt med det. Eller jag har gjort det. Hon har alltid haft problem med transporten med gamla ägaren, det var bara hon som fick lasta henne och så. Så vi har lagt ner otroligt mycket på att hon ska gå att lasta, och det gick toppen i somras. Men sen så när vi flyttade hit så blev det likadant, men då gick det också bra till slut. Hon har alltid gått in direkt, sen backat ut och så sen gått in. Bara att vänta in henne i princip, men sist skulle hon verkligen inte in. Så jag vet inte om hon fortfarande testar för att se om gränserna går att sitta någonannastans. :) Men det går förhoppningsvis bra, synd bara att man inte har egen bil med kula!

2012-01-19 @ 09:45:40
URL: http://lbda.blogg.se/
Postat av: towe

jag funderar på att gå liljaridningen men vet inte om de är värt all tid, så skuklle du kunna skriva ett inlägg om hur du tyckte dina tre år va? eller bara svara till mig? :)

2012-01-19 @ 18:28:38
URL: http://ooverandoout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0