Beställt

Jag är rätt snål av mig har jag kommit på och jag nekar att jag behöver nya saker även fast jag skulle behöva det, men nu fick jag ett ryck. Inget sådär speciellt men täcken behövs!! Sen när jag ändå var på G så köpte jag en ny grimma till Cosmo. En till som får rädda honom nästa gång den andra går sönder, haha. Cosmo har bara ett vintertäcke och ett stalltäcke nu så därför beställde jag hem dom här, känns faktiskt riktigt bra. Om det är något han behöver mest nu är det täcken, tävlingsutrustning osv får jag ta tag i senare.
Bild 1: Marinblå Grimma.
Bild 2: Utetäcke marinblått det också.
Bild 3. Innetäcke som blev brunt.
.
.
.
.
.

Kommentarer
Postat av: Åsa - Hästeriet

Åh, kul med lite nya saker :)



Sv: Nej, lite lätt handikappad är jag allt, men det känns redan bättre, även om det fortfarande gör ont :/

2012-01-20 @ 18:12:24
URL: http://hasteriet.blogg.se/
Postat av: Olivia

Sv: Ja visst gör han! Han kommer nog att bli större än vad jag väntat (Runt 160cm hade jag tänkt mig) eller iaf GÖVRE, hans bakben är INTE lugna om man jämför med "vanliga" storhästföl.



Jag har säkert redan frågat det men hur stor är Cosmo?

2012-01-21 @ 19:54:22
URL: http://vivanolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0