Angående ATG besöket

Vännäs veterinärstation hade fel om Cosmos skada, atg hittade felet. Jag har valt att inte säga något om vad som händer med Cosmo nu i bloggen för att jag helst inte vill bli frågad om det eller att så många ska veta. Ni som har häst vet hur hästvärlden är, det börjar med att hästen är halt och helt plötsligt så säger folk att den är utdömd osv så av den anledningen så kommer jag inte berätta vad som händer med Cosmo. Men han blir förhoppningsvis bra igen efter vila osv. Har tagit hårt på mig det här men just nu är det bara att hoppas och hålla tummarna och det hoppas jag att ni också gör även fast ni inte vet hela historien. Tänkte bara så att ni visste hur allt ligger till. Världens finaste C.
.
.

Kommentarer
Postat av: malin

Men guud va tråkigt!! :( hoppas han blir bra snart!!

2012-01-26 @ 09:11:38
URL: http://forsgrenmalin.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0