3 Januari 2012

Jag hade hoppats på att få njuta av första ridturen på några dagar med Cosmo men icket. Snön gjorde så jag inte kunde se framåt, Cosmo halkade lite då och då och jag var sjöblöt när jag var tillbaka i stallet. Men samtidigt, Cosmo var precis lika underbar som alla andra gånger bara vädret som förstörde.

Begav mig efter en sjöblöt ridtur med Cosmo till Bosse, gjorde klart stallet och for upp på ridhuset med honom. En bestämd herre det där med men spännade med lite utmaning. Jag tror att han stod på bakbenen 5 gånger igår när jag skulle få honom att flytta för skenkeln men jag tycker att det är kul, jag tycker det är kul att jobba för något som bara kan bli bättre! Idag blir det nog ännu en ridtur upp till ridhuset, känns som jag vill rida honom lite innan jag far ut på vägarna med honom! . Har inte så mycket mer att säga, har fått en hosta som nästan kväver mig men det hindrar mig inte att rida, iallafall inte än. Ha en bra dag!
.
Sitter på pappas dator och hittade en bild på fina Robin, Tänk vad ponnytiderna var underbara!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0